ABD Deniz Kuvvetleri'nin Gerald Ford Uçak Gemisi, Venezuela ile yaşanan gerginlik ortamında Karayip Denizi'ne girdi.
Oxu.Az'ın haberine göre, ABD Deniz Kuvvetleri Basın Servisi bu konuda sosyal medya hesabı üzerinden açıklamada bulundu.
Gemi, ABD Savaş Bakanı Pete Hegseth'in talimatıyla Batı yarımkürede uyuşturucuyla mücadele operasyonunun bir parçası olarak bölgeye konuşlandırıldı. Gemi, artık Porto Riko'da bulunan ortak güçlere destek verecek. Savaş gemisinin Venezuela'ya karşı olası operasyonlara dahil edilmesi de ihtimaller arasında.
Belirtelim ki, dünyanın en büyük savaş gemisinde 4.000'den fazla personel, onlarca savaş uçağı ve taarruz helikopteri bulunuyor.