"Komşu Ermenistan ile ilişkilerin olumlu bir mecraya yönlendirilmesi amacıyla ilgili faaliyetler hayata geçirilmektedir."
Bu sözleri Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Antalya Diplomasi Forumu'nun açılışındaki konuşması sırasında dile getirdi.
Erdoğan, bölgedeki ve sınır komşusu ülkelerle ilişkilerin üst düzeyde kurulması gerektiğini belirtti.
Türkiye Cumhurbaşkanı, "Ermenistan ile ilişkilerin normalleşmesi sürecini Azerbaycan ile mutabık kalınmış biçimde, aşamalı olarak geliştiriyoruz. Bu bağlamda, Hazar Denizi üzerinden Asya ve Avrupa arasında ticaret için en güvenilir yol olan Orta Koridor girişimini kararlılıkla desteklemeye devam ediyoruz" diye vurguladı.
Oxu.Az