Gürcistan Başbakanı Irakli Kobahidze, yasadışı protestolarla nasıl mücadele edeceğini açıkladı.
Oxu.Az'ın TASS'a dayandırdığı habere göre, bu açıklamayı hükümet toplantısında yaptı.
Başbakan, muhalefet partilerinin anayasaya aykırı ilan edilmesi için mahkemeye başvurulacağını belirtti.
"Bu günlerde, Gürcistan'ın anayasal düzenine açıkça karşı çıktılar ve bu da Anayasa Mahkemesine başvurmak ve muhalefet partilerini anayasaya aykırı ilan etmek için doğrudan bir zemin oluşturdu. Bakalım süreçler nasıl gelişecek. Her şey bizim elimizde" dedi Kobahidze.