Ermenistan'ın Zengezur (Sünik) bölgesinden olan, yollarını kaybederek Azerbaycan topraklarına geçen iki genç karşı tarafa teslim edildi.
Oxu.Az haber veriyor ki, bu konuda Ermenistan medyası bilgi yayınladı.
Bilgiyi Ermenistan Milli Güvenlik Servisi de doğruladı.

Ermenistan'ın Zengezur (Sünik) bölgesinin Dığ köyünün iki genç sakini kaybolarak Azerbaycan topraklarına geçti.
Bu konuda Oxu.Az Ermenistan medyasına dayanarak haber veriyor.
Bilgiye göre, Karen Armenoviç Cangiryan (27 Haziran 2007 doğumlu) ve Andrey Armenoviç Gyagunts (13 Ocak 2008 doğumlu) adlı kişiler Erevus köyü yakınlarında kaybolarak Azerbaycan topraklarına düşmüşler.
Belirtildiğine göre, onlar Azerbaycan topraklarına geçmiş olabilecek büyükbaş hayvanları kovalıyorlarmış.