İran, ülkenin merkezinde yer alan ve nükleer tesisin bulunduğu Natanz şehrinden tahliye ilan edildiğine ilişkin haberleri yalanladı.
Bu konuda Tasnim ajansı bilgi yayımladı.
Savcılık ve İslam Devrim Muhafızları Ordusu karargahı, karşı tarafın propagandasının yoğunlaştığını, Natanz'ın tahliyesiyle ilgili söylentilerin yayıldığını bildirdi. Aslında şehirde herhangi bir tahliye yapılmadığı belirtildi.
Hatırlatmak gerekirse, 21 Mart'ta İran Atom Enerjisi Kurumu, Natanz'daki uranyum zenginleştirme tesisine İsrail ve ABD tarafından saldırı düzenlendiğini açıkladı.
Oxu.Az