Suriye'nin başkenti Şam'da, devrik Beşar Esad rejiminin kimyasal silahları saklamak amacıyla kullandığı tesis, ilk kez görüntülendi.
Oxu.Az'ın Haber Global'dan aktardığı habere göre, yıllarca rejimin kimyasal silahları gizlice depoladığı ve kullandığı bu tesis, şimdiye kadar hiç gözler önüne serilmedi.
Devrik Beşar Esad rejiminin kimyasal silah depolamak amacıyla kullandığı tesis, ilk kez görüntülendi#BeşarEsad #BasharAsad #Suriye #Suria #Suriyapic.twitter.com/o8N5SxgGWf
— Türk Dünyası Haberleri (@oxuazturkce) February 28, 2025