Slovakya Başbakanı Robert Fico, 27 yıl süren inşaat çalışmalarından sonra açılan Vişnyove yeraltı tünelinde patenle kayak yaptı.
Oxu.Az'ın haberine göre, bu konuda Fico, Facebook hesabından paylaşımda bulundu.
Başbakan, "Bugün 'Vişnyove tünelinin Slovakların hayatını iyileştirecek olmasından dolayı sevinenlere katılıyorum - siyasetin temel görevi de işte budur" diye yazdı.
Belirtelim ki, 1990'ların sonlarında başlayan inşaat süreci çok sayıda ara ve gecikmelerle 27 yıldan fazla sürdü. 7,5 km uzunluğundaki tünel, yeni 13,5 km'lik otoyol bölümünün ana unsuru olup Slovakya'nın en uzun karayolu tüneli sayılıyor.