Slovakya Başbakanı Robert Fico, çalışanlara saygı göstergesi olarak 30 Nisan-1 Mayıs tarihlerinde fabrikada gece vardiyasında çalışacağını bildirdi.
O, bu konuda Facebook hesabında açıklama yaptı.
Başbakan, "Gece vardiyasında çalışan insanlara bir kez daha saygımı ifade etmek ve onlara katılmak istiyorum" diye belirtti.
Fico, geleneksel olarak her yıl 1 Mayıs arifesinde Slovakya'nın işletmelerinden birinde çalışıyor. Bu yıl hangi fabrikada çalışacağını ise açıklamadı.
Oxu.Az