"Birleşik Devletler, İran'ın yenilgisini kabul ettiğini ve mücadeleden vazgeçtiğini açıkça bildirmesini bekliyor."
İzvestiya yayınının haberine göre, bunu Donald Trump Beyaz Saray'da düzenlediği basın toplantısında açıklamıştır.
"Yapmaları gereken tek şey sadece 'biz teslim oluyoruz' demektir. Ekonomileri şu anda çok kötü durumda. Bu, ölü bir ekonomidir" diye Amerikalı lider vurguladı.
Trump, ABD temsilcilerinin şu anda İran ile daha çok telefon aracılığıyla müzakereler yürüttüğünü ve her seferinde uçuşlara 18 saat harcamadıklarını belirtmiştir. Onun sözlerine göre, belgelerin imzalanması bile telefon bağlantısı aracılığıyla kararlaştırılmaktadır.
"Büyük bir yol kat ettiler. Soru şu ki, yeterince ileri gidecekler mi? Ancak nükleer silahtan vazgeçmeyi kabul etmezlerse, barış anlaşması da olmayacak" diye ABD Başkanı ekledi.
Oxu.Az