ABD Başkanı Donald Trump, ülkeye gelen uyuşturucu taşıyan denizaltının imha edildiğini açıkladı.
Oxu.Az'ın haberine göre, bu konuda o, Truth Social'de paylaşım yaptı.
ABD Başkanı denizaltıda dört kişinin olduğunu belirtti, onlardan ikisi hayatta kaldı.
Hayatta kalanlar Ekvador ve Kolombiya'da mahkeme karşısına çıkarılacak.
Donald Trump, "ABD'ye gelen çok büyük miktarda uyuşturucu taşıyan denizaltıyı imha etmek büyük bir şerefti. ABD istihbaratı bu geminin öncelikle fentanil ve diğer yasaklı uyuşturucularla yüklendiğini doğruladı. Eğer ben bu denizaltının kıyıya yanaşmasına izin verseydim, en az 25 bin Amerikalı hayatını kaybederdi" diye yazdı.
Bundan önce Trump, Beyaz Saray'da Ukraynalı mevkidaşı Volodimir Zelenskiy ile görüşmesinde ABD'nin Karayip Denizi'nde uyuşturucu taşıyan denizaltıya saldırdığını belirtti.