Türkiye ile Ermenistan arasında normalleşme süreci üzere özel temsilcilerin görüşmeleri sırasında elde edilen anlaşmaların bir parçası olarak, iki ülkenin ilgili bakanlıklarının temsilcileri 28 Kasım 2025 tarihinde Türkiye ile Ermenistan arasındaki Akyaka-Ahurik sınır geçiş noktasında ve Ermenistan'ın Gümrü şehrinde görüşmüşler.
Oxu.Az'ın haberine göre, bu konuda Türkiye Dışişleri Bakanlığı bilgi yayınladı.
Bilgiye göre, görüşme sırasında Kars-Gümrü demiryolunda taşımacılığın yeniden başlatılması ve bu yöndeki teknik konular müzakere edildi.