Büyük Britanya hükümeti Avustralya ve Kanada hükümetleri ile X platformasına girişi yasaklama imkanını müzakere ediyor.
Oxu.Az'ın haberine göre, bu konuda GB News bilgi paylaştı.
Bilgiye göre, resmi Londra, sosyal ağa entegre edilmiş ve kullanıcının talebi üzerine uygunsuz görüntüler yaratan Grok botundan endişe duyuyor.
Belirtildiğine göre, Avustralya ve Kanada, Büyük Britanya Başbakanı Keir Starmer'ın endişelerini paylaşıyorlar.
Not edelim ki, bugünlerde benzer sebeplerden dolayı Endonezya ve Malezya, Grok botunu engelledi.