Nahçıvan'da iki öğrenci karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü.
Olay şehrin Nizami Caddesi, 61 adresinde kaydedildi.
Bilgiye göre, vefat eden Ahmet ve Büşra adlı öğrenciler Türkiye vatandaşlarıdır.
Olay yerine kolluk kuvvetleri mensupları sevk edildi. Olayla ilgili soruşturma yapılıyor.

Report