Gaziantep'in Şahinbey ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazı nedeniyle 7 kişi zehirlendi. Olay, Vatan Mahallesi'nde meydana geldi.
Oxu.Az'ın Milliyet'ten aktardığı habere göre, gece ısınmak amacıyla sobayı yakıp uyuyan aileden sabah saatlerinde haber alamayan yakınları, durumu fark ederek adrese gitti. Evin içinde aile üyelerini baygın halde bulan yakınlar, durumu sağlık ekiplerine bildirdi.
Olay yerine çok sayıda sağlık ve güvenlik ekibi sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan aile üyeleri, karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen M.U., eşi A.U., çocukları İ.U., M.U., S.U., Z.U. ve Y.U. olmak üzere toplam yedi kişi, çeşitli hastanelere kaldırıldı.
Hastanede tedavi altına alınan aile üyelerinin bazılarının durumunun ağır olduğu öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.