Türkiye İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'in iştirak ettiği çevrim içi toplantıda, eğitim kurumları ve çevrelerinde uygulanacak güvenlik tedbirleri masaya yatırılıyor.
İçişleri Bakanlığı bünyesinde faaliyet gösteren Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi'nde (GAMER) sabah saat 09.00 itibarıyla başlayan toplantıda, okullar ve çevresindeki güvenlik koşullarını iyileştirmeye yönelik adımlar kapsamlı şekilde değerlendiriliyor.
Bakan Çiftçi ve Bakan Tekin'in birlikte başkanlık ettiği toplantıya valiler, il emniyet müdürleri, il jandarma komutanları ve il milli eğitim müdürleri de iştirak ediyor.
Toplantıda ayrıca İçişleri Bakan Yardımcıları Kübra Güran Yiğitbaşı ile Ali Çelik, Emniyet Genel Müdürü Mahmut Demirtaş ve Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Ali Çardakcı da hazır bulunuyor.
AA