İran Dışişleri Bakanı Abbas Erakçi, sosyal medya hesabından Türkçe olarak yayımladığı mesajda Türkiye'nin İran'a yönelik dayanışmasına teşekkürlerini iletti.
Erakçi, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: "Ramazan'ın bu mübarek günlerinde kardeş Türk milletinin ve dost Türkiye Cumhuriyeti'nin İran halkı için ettiği dualar ve gösterdiği dayanışma bizler için büyük bir güç ve moral kaynağıdır."
İran'ın egemenliğini ve vatandaşlarının güvenliğini kararlı bir şekilde korumaya devam edeceğini vurgulayan Erakçi, "Adaletin ve barışın galip geleceğine inanıyoruz. Dualarınız ve desteğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz." şeklinde sözlerini tamamladı.
Haber Global