İstanbul'da eğitime devam eden çocuklara okul kantinlerinde kullanılmak amacıyla her ay 2 bin lira tutarında destek sağlanacak. Konuya ilişkin açıklamayı İstanbul Valisi Davut Gül yaptı.
İstanbul Valiliği, İstanbul Çocukları Vakfı ve Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı iş birliğiyle, İstanbul'daki yetim aileler için "Kardeş Aileler ile İftar Buluşması" adlı bir program gerçekleştirildi.
Taşyapı Etkinlik Alanı'nda gerçekleştirilen iftar programında söz alan İstanbul Valisi Davut Gül, İstanbul Çocukları Vakfının Valiliğe bağlı bir vakıf olduğunu ve bu vakıf aracılığıyla çocuklara yönelik pek çok faaliyet yürüttüklerini ifade etti.
Gül, kardeşlik sofrasında yer alan katılımcılarla yaklaşık 1 yıldır birlikte çalıştıklarını vurgulayarak, "Bundan sonra da inşallah yavrularımızın eğitim hayatı başta olmak üzere ihtiyaç duyacakları her alanda yanlarında olacağız. Geçmişte olduğu gibi bundan sonra da aylık 20 bin lira kira desteğini sunmaya devam edeceğiz." şeklinde konuştu.
Bu yıl ilk kez hayata geçirilecek olan "Gönülden Bir Öğün Kartı" uygulaması hakkında bilgi paylaşan Gül, "Okula giden kardeşlerimize bu kartı dağıtacağız. Yalnızca okulun kantininde geçerli olacak bu karta her ay düzenli şekilde 2'şer bin lira yüklenecek ve sizin kantinde başta yemek olmak üzere zorunlu ihtiyaçlarınızda kullanılabilecek." ifadelerini kullandı.
AA