İstanbul'un Kadıköy ilçesinde, müşterilerden ve yatırımcılardan toplamda 11 milyar liralık vurgun yaptığı iddia edilen lüks otomobil galerisine polis ekipleri operasyon gerçekleştirdi.
Oxu.Az'ın İHA'dan aktardığı habere göre, İstanbul Emniyet Müdürlüğü Mali Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Bağdat Caddesi Feneryolu mevkiinde bulunan ve adı açıklanmayan lüks otomobil galerisine yönelik çalışma yaptı. Operasyon sırasında galeri içindeki otomobiller detaylı incelemeye alındı. Yapılan çalışmalar sonucunda, sahibi tespit edilen araçlar sahiplerine teslim edilirken, sahibi belirlenemeyen araçlar yediemin otoparkına çekildi.
İddialara göre, galerinin sahibi, müşterilerden ve yatırımcılardan topladığı yaklaşık 11 milyar TL tutarındaki parayla yurt dışına kaçtı. Galeri, uzun süredir kapalı bulunuyordu ve mağdur olduklarını ileri süren birçok kişi savcılığa suç duyurusunda bulundu.
Olayla ilgili soruşturmanın çok yönlü olarak sürdüğü ve detayların araştırıldığı öğrenildi.