Malatya'da 3 gündür kayıp olarak aranan 21 yaşındaki üniversite öğrencisi Seda A.'nın ailesine bıraktığı mektup ortaya çıktı. Genç kızın mektubunda, "Sevdiğim adamın yanına gidiyorum. Peşime düşmeyin" ifadelerini kullandığı öğrenildi.
İnönü Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü 2. sınıf öğrencisi olan Seda A., salı günü okula gitmek için evden ayrıldı ancak akşam saatlerinde eve dönmedi. Kızlarına ulaşamayan ailesi durumu polise bildirerek kayıp başvurusunda bulundu.
Arama çalışmaları sürerken, Seda A.'nın evde bir mektup bıraktığı ortaya çıktı. Ailesi tarafından bulunan mektupta genç kız, ailesinden özür dileyerek bugüne kadar gördüğü destek için teşekkür etti ve kendi isteğiyle evden ayrıldığını ifade etti. Ayrıca sevdiği kişinin yanına gitmek istediğini belirterek ailesinden kendisini aramamalarını istedi.
Öte yandan, Seda A.'nın arkadaşları genç kızın sosyal medya üzerinden "Ufuk" isimli biriyle tanıştığını öne sürdü. Ancak ailenin ulaştığı bu kişinin Seda A.'yı tanımadığını söylediği belirtildi.
Polis ve jandarma ekipleri, genç kızı bulmak için çalışmalarını sürdürürken, cep telefonu sinyalleri üzerinden iz takip etmeye ve yakın çevresinin ifadelerine başvurmaya devam ediyor.
Haber Global