Türkiye'nin Cumhur İttifakı'nda temsil edilen Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, "Gençlerimizin çocuk sahibi olmasını teşvik etmeliyiz." dedi.
Oxu.Az'ın En Son Haber'den aktardığı habere göre, Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen Olağan İl Kongresi'nde yaptığı konuşmada, Terörsüz Türkiye sürecinden bahsederek sözlerine başladı.
Akabinde de Türkiye'nin hızla düşen nüfusuna dikkati çekti ve gençlerin evlenmeye teşvik edilmesi gerektiğini söyleyerek şöyle dedi;
"Gençlerimizin çocuk sahibi olmasını teşvik etmeliyiz. Teşvikler, evlenenlere yardımlar, faizsiz krediler var ama bizce daha somut adımlar atılması lazım.
Örneğin çok radikal bir şey söyleyeceğim. İşe alınırken evli olanlara öncelik verilsin. Evlenmeyenleri işe almayacaksın. Çünkü bu millet bizim, bu milleti yaşatmamız lazım. Nüfus bir milletin en büyük zenginliğidir." şeklinde konuştu.
Destici, "vatandaşlık maaşı" adı altında bir çalışma yürütüldüğünü, bunun bir an önce hizmete girmesi gerektiğini dile getirdi.