Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, topluma örnek olacak anlamlı bir adım attı ve tüm organlarını bağışladığını açıkladı.
Oxu.Az'ın Bugün Gazetesi'nden aktardığı habere göre, Bakan Memişoğlu, Organ Bağışı Haftası etkinlikleri kapsamında Ankara Bilkent Şehir Hastanesi İdari Bina'da gerçekleştirilen özel toplantıda bu önemli kararını kamuoyuyla paylaştı.
Toplantıda yaptığı konuşmada Bakan Memişoğlu, organ bağışının önemine vurgu yaparak tüm organlarını bağışlama kararı aldığını duyurdu ve vatandaşları da organ bağışı konusunda duyarlı olmaya davet etti.