Sivas'ın Divriği ilçesindeki demir madeni ocağında yaşanan facia sonrası göçük altında kalan şantiye müdürünü kurtarma çalışmaları 9 gündür aralıksız devam ediyor.
Oxu.Az'ın AA kaynaklı haberine göre, Çaltı köyünde 17 Kasım'da maden ocağında heyelan riskini azaltma çalışmalarını sahada denetleyen şantiye müdürü Sabri Yıldırım, talihsiz bir şekilde ayağı kayarak heyelanlı bölgeye düşmüş ve aniden kayan toprak yığını altında kalmıştı. Kurtarma ekipleri, Yıldırım'a ulaşabilmek için iş makineleri yardımıyla yoğun bir çalışma sürdürüyor.
Gece ara verilen kurtarma operasyonuna sabah saatlerinde yeniden başlandı. Arama çalışmalarında AFAD, jandarma ve UMKE ekipleri koordineli şekilde görev yapıyor.
Yıldırım'ın bulunduğu bölgede zaman zaman yeni toprak kaymaları yaşanması nedeniyle, çalışmalar dikkatle yürütülüyor.