Fenerbahçe taraftarlığıyla da bilinen ünlü şef ve televizyon programcısı Somer Sivrioğlu, futbol üzerine yaptığı yorumla sosyal medyada gündem oldu.
Oxu.Az'ın haberine göre, 'Hodri Meydan' Youtube kanalında 'Çift Vuruş' programına konuk olan Sivrioğlu, 'Türkiye'de futbol, 17 takımın Fenerbahçe'ye karşı oynadığı bir oyundur. Hangi takıma 'En büyük rakibin kim?' diye sorsanız, 'Fenerbahçe' der,' ifadelerini kullandı.
Ünlü şef 'Bence 17 takım değil 18 takım çünkü Fenerbahçe'nin en büyük rakibi de Fenerbahçedir. Fenerbahçeli olup Fenerbahçe'den nemalanmaya çalışanlar var. Fenerbahçe'nin en büyük düşmanı içerde zaten. Fenerbahçe'nin kendi içinde bir arada olsa, hiçkimse karşısında duramaz. Çünki büyük bir güç' sözleri ile devam etti.
Sivrioğlu'nun bu sözleri, özellikle sarı-lacivertli taraftarlar arasında büyük destek görürken, bazı futbolseverler tarafından da tartışmalı bulundu.