Kastamonu'nun Cide ilçesinde bir işletmede yenilen tavuk döner sonrası 9 öğrenci rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. Gıda zehirlenmesi şüphesiyle olayla ilgili inceleme başlatıldı ve işletme mühürlendi.
Olay, öğle saatlerinde gerçekleşti. Öğrenciler, saat 12:30 civarında tavuk döner yedikten sonra mide bulantısı, kusma, ishal ve karın ağrısı şikayetleri yaşamaya başladı. Durumu fark eden okul yönetimi, öğrencileri Cide Devlet Hastanesi'ne götürdü. Yapılan ilk muayenede, gıda zehirlenmesi şüphesi üzerinde duruldu. Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu ve tedavilerinin ardından taburcu edildikleri bildirildi.
İlçe Kaymakamlığı, İlçe Emniyet Müdürlüğü, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ve belediye ekipleri hızlıca olay yerine intikal etti. Öğrencilerin yediği işletmeden gıda numuneleri alındı ve iş yeri tedbir amaçlı olarak mühürlendi. Olayın nedeni ve sorumluların belirlenmesi amacıyla detaylı inceleme devam ediyor.
İşletme sahibi Mücahit Hasan Ünlü, yaptığı açıklamada, olayın sadece kendi işletmeleriyle sınırlı olmayabileceğini belirtti. Gün içinde çok sayıda sipariş aldıklarını ve diğer müşterilerden herhangi bir şikayet almadıklarını ifade eden Ünlü, denetimlerde herhangi olumsuz bir durum tespit edilmediğini kaydetti. Ayrıca, öğrencilerin farklı noktalarda da yemek yemiş olabileceği ihtimali üzerinde durulduğunu dile getirdi.
Öğrenciler, ifadelerinde, yedikleri dönerin ardından rahatsızlanıp okul müdürü tarafından hastaneye götürüldüklerini anlattılar. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Türkiye Gazetesi