Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2007 yılında Şırnak'ta görev yerine intikali sırasında tuzaklı mayının patlaması sonucu şehit düşen Piyade Er Süleyman Yılmaz'ın eşiyle duygu dolu bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Oxu.Az'ın Anadolu Ajansı'ndan aktardığı habere göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan, şehidimizin emaneti olan ve Hatay'da yaşamını sürdüren eşi Ayşegül Yılmaz ile yaptığı samimi görüşmede, ailenin genel durumunu ve çocuklarının sağlığını sordu. Bu anlamlı diyalog, şehit ailelerine verilen değerin bir göstergesi olarak dikkat çekti.
Şehit Süleyman Yılmaz'a bir kez daha Allah'tan rahmet dileyen Erdoğan, Ayşegül Yılmaz'a manevi bir müjde vererek, "Sevgili Habib'in özellikle komşusu olacağı için, sizler de bir şehit eşi olarak inşallah ebedi alemde sevgili Peygamberimize komşu olacaksınız" sözleriyle teselli verdi.
Erdoğan, sıcak sohbet sırasında şehidin çocuklarının durumunu da yakından takip ettiğini göstererek, onların sayısını ve yaşlarını sordu.
Ayşegül Yılmaz, oğlu Mehmet'in 22 yaşında olduğunu, kızı Ecenur'un ise eşinin şehit düştüğü yıl dünyaya geldiğini ve şu an 18 yaşında olduğunu belirtti. Bu detay, şehidin kızını hiç göremeden vatan için canını feda ettiğini gösteren hazin bir gerçeği ortaya koydu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 2007 yılında Başbakan olarak Hatay'a geldiğinde kendilerini evlerinde ziyaret ettiğini hatırlatan Yılmaz, "Aradığınız için çok memnun olduk. Sizin yanınızdayız, dualarımızdasınız Sayın Cumhurbaşkanım. Allah sizi başımızdan eksik etmesin" diyerek minnetini dile getirdi.
Şehidin adını yaşatan lisenin 2010 yılında açılışını bizzat gerçekleştiren Erdoğan, görüşmenin sonunda tüm aileye selamlarını, sevgilerini ve saygılarını ileterek vefa örneği sergiledi.