Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sudan Egemenlik Konseyi Başkanı Abdulfettah el-Burhan ile önemli bir diplomatik görüşme gerçekleştirdi.
Oxu.Az'ın Anadolu Ajansı'ndan aktardığı habere göre, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde gerçekleşen ziyarette Erdoğan, Sudan lideri Burhan'ı bizzat giriş kapısında karşıladı. Resmi karşılama töreni sırasında Burhan, tören kıtasını "Merhaba asker" diyerek selamladı.
Görkemli karşılama töreninde Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, MİT Başkanı İbrahim Kalın, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanı Haluk Görgün ve Cumhurbaşkanı Dış Politika ve Güvenlik Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç da yer aldı.
Basına kapalı gerçekleştirilen Erdoğan-Burhan ikili görüşmesinin ardından, heyetler arası çalışma yemeğine geçileceği bildirildi.