Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Malezya Başbakanı Enver İbrahim ile Türkiye-Malezya Yüksek Düzeyli Stratejik İş Birliği Konseyi Birinci Toplantısı'na katıldı.
Oxu.Az'ın Haber Global'den aktardığı habere göre, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye ile Malezya arasındaki diplomatik ilişkileri güçlendirmek amacıyla, Malezya Başbakanı Enver İbrahim'in katılımıyla gerçekleşen Türkiye-Malezya Yüksek Düzeyli Stratejik İş Birliği Konseyi'nin ilk toplantısında hazır bulundu.
İki lider, toplantı öncesinde Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde baş başa bir görüşme gerçekleştirdi. Basına kapalı düzenlenen bu önemli görüşmede, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan da yer aldı. Bu stratejik toplantı, iki ülke arasındaki işbirliğinin geleceğini şekillendirmek adına önemli bir adım olarak değerlendirildi.