13-14 Şubat'ta Ermenistan'da "Barış Köprüsü" girişimi çerçevesinde ikili yuvarlak masa toplantısı düzenlenecek. Bu müzakereye Ermenistan ve Azerbaycan'dan sivil toplum temsilcileri bir araya gelecek. "Barış Köprüsü" girişiminin ana katılımcılarının yanı sıra, yuvarlak masaya her iki taraftan daha geniş gruplar da katılacak.
Konuyla ilgili Ermenistan basını bilgi yayınladı.
Azerbaycan heyeti tüm gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kara sınırının delimite ve demarkasyon yapılmış bölümleri aracılığıyla Ermenistan'a gitti. Bu, iki ülke arasında güvenin pekiştirilmesi yönünde atılan önemli pratik bir adım sayılıyor.
Müzakereler sırasında Ermenistan ve Azerbaycan'dan sivil toplum temsilcileri, 2025 yılının 8 Ağustos'unda Washington'da imzalanan ortak beyannameden kaynaklanan süreçleri tartışacaklar.