Türkiye Büyük Millet Meclisi Dışişleri Komisyonu Başkanı Fuat Oktay Azerbaycan'a geldi.
Bu konuda Fuat Oktay, X sosyal medya hesabında bilgi paylaştı.
Onun sözlerine göre, Azerbaycan'a ziyaretinin amacı 10. Türkiye-Azerbaycan-Gürcistan Parlamentoları Dışişleri Komisyonlarının üçlü toplantısına katılmak ve resmi görüşmeler yapmaktır.
"Büyükelçiliğimiz tarafından düzenlenen iftar sofrasında kardeşlerimizle buluşmak, görüşmelerden ve müzakerelerimizden önce bilgi almak ve sohbet etmek imkanı bulduk." diye Fuat Oktay vurguladı.

Oxu.Az