Ermenistan Dışişleri Bakanlığı Başkanı Ararat Mirzoyan, resmi Erivan'ın tüm ortak ülkelerle, bu arada komşu ülkelerle ilişkilerin derinleştirilmesi yönünde yaptığı çalışmalar hakkında konuştu.
Oxu.Az'ın bilgisine göre, bu konuda Ermenistan medyası bilgi yayınladı.
"Ermenistan doğrudan komşularıyla ilişkilere özel önem veriyor. Dört komşumuzdan ikisiyle - Gürcistan ve İran'la mükemmel ilişkilerimiz var, Azerbaycan ve Türkiye ile ise ilişkileri normalleştirmeye çalışıyoruz," diye Mirzoyan "Orbeli: Barış ve Çok Taraflı İşbirliği İnşası" konulu uluslararası forumda belirtti.
"Azerbaycan'la barış kuruldu, diğer bileşenler üzerinde çalışmaya çalışıyoruz... Türkiye ile çok yoğun bir diyalog yürütülüyor, giderek hissedilir sonuçlara ulaşmak açısından çok iyimserim," diye Mirzoyan belirtti.