Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile telefon görüşmesi yaparak, bu yıl 8 Ağustos'ta Washington'da gerçekleştirilen görüşmelerin sonuçlarını ayrıntılı bir şekilde paylaştı.
Oxu.Az bildiriyor ki, bu konuda Ermenistan hükümetinin Basın Servisi bilgi yayınladı.
Bildirildiğine göre, Paşinyan Putin'e "Azerbaycan Cumhuriyeti ve Ermenistan Cumhuriyeti arasında barış ve devletlerarası ilişkilerin kurulması hakkında Anlaşma"nın paraflanması hakkında bilgi verdi.
Ayrıca, AGİT Minsk grubu mekanizmalarının kaldırılmasıyla ilgili AGİT'e ortak başvuru, bölgesel iletişim hatlarının ülkelerin toprak bütünlüğü, egemenliği ve yargı yetkisi ilkeleri temelinde ve karşılıklı anlaşmayla açılması konuları görüşüldü.
Telefon görüşmesinde ayrıca "Uluslararası barış ve refah için Trump Yolu" projesi de sunuldu.