Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan şartlı sınırda ateşkesin ihlal edilmesi fonunda iki ülke arasında ilişkilerin gerginleşmesi için esas olmadığını belirtti.
Oxu.Az'ın haberine göre, bu konuda o, Ermenistan'ın Kamu Televizyonuna röportajında konuştu.
"Tırmanmanın temelleri olmalıdır. Bizim bölgemizde bugün gerginleşme için hiçbir temel yoktur. Sonuç olarak, bir sonraki aşama barış anlaşmasının imzalanması ve hayata geçirilmesi olmalıdır." Paşinyan belirtti.
Başbakan ayrıca Avrupa Birliği (AB) gözlemcilerinin Ermenistan ile Azerbaycan arasında barış anlaşması imzalanana kadar sınırda kalabileceğini de belirtti.