Trendyol 1. Lig ekiplerinden Ankara Keçiörengücü'nün başkanı Sedat Tahiroğlu, TSYD Ankara Şubesi'ne bir ziyaret gerçekleştirdi.
Milli takım kadrosundaki futbolcular Barış Alper Yılmaz ve Samet Akaydın'ın sergiledikleri performanstan büyük gurur duyduklarını belirten Tahiroğlu, "Her ikisini de en son Romanya karşılaşmasında izleme fırsatı bulduk. Keçiörengücü altyapısında yetişmiş oyuncuların bu düzeye ulaşması bizim açımızdan son derece gurur verici. Bu meselenin manevi bir tarafı var." şeklinde konuştu.
TRT Spor'da Barış Alper Yılmaz'ın olası transferine ilişkin görüşlerini paylaşan Tahiroğlu, kulübün futbolcunun satışından yüzde 20 oranında pay hakkına sahip olduğunu belirterek, "Barış Alper Yılmaz'ın transferi gerçekleşirse önemli bir gelir kaynağı oluşur. 30-40 milyon euro aralığında bir satış söz konusu olursa yaklaşık 8 milyon euro civarında bir pay elde ederiz. Ancak Galatasaray tarafından bu konuda bize herhangi bir geri bildirim gelmedi, böyle bir planları olmadığı anlaşılıyor." dedi.
Geçmiş dönemde futbolcunun transfer süreci kapsamında menajerler vasıtasıyla birtakım temasların kurulduğunu aktaran Tahiroğlu, "Barış'ın satışının gerçekleşmesini arzu ederiz. Galatasaray'ın şu aşamada böyle bir düşüncesi yok gibi görünüyor. Suudi Arabistan'a transfer olasılığı gündeme geldiğinde menajerler tarafından bize çeşitli rakamlar iletildi, fakat biz 'hakkımız ne ise onu talep ederiz' dedik. Şu an itibarıyla kulübümüz adına herhangi bir baskı ya da zorlama durumu bulunmuyor. Nasip meselesi." değerlendirmesini yaptı.
Barış Alper Yılmaz ile son süreçte herhangi bir iletişim kurmadıklarını da ifade eden Tahiroğlu, "Önceki dönemlerde Ankara'ya geldiğinde kulübümüzü ziyaret ederdi, ancak son bir yıllık sürede aramızda bir görüşme gerçekleşmedi." diye ekledi.
Süper Lig hedefleri hakkında da açıklamalarda bulunan Tahiroğlu, "Süper Lig'e yükselme arzumuz olmadığı yönündeki eleştiri ve iddialar doğruyu yansıtmıyor. Tabii ki nihai hedefimiz Süper Lig, fakat asıl önemli olan sürdürülebilir bir başarıyı yakalamak. Herhangi bir plan olmaksızın üst lige çıkıp ağır borç yüküne girmek kulübün geleceğini tehlikeye atabilir. Bu takımı üçüncü ligden devraldık ve kademe kademe yükseldik. Amacımız hem Süper Lig'e ulaşmak hem de kalıcı bir kulüp yapısı inşa etmek." diyerek açıklamalarını noktaladı.
Haber Global