Galatasaray'da gösterdiği başarılı performansla dikkatleri üzerine çeken Barış Alper Yılmaz hakkında eski kulübü Keçiörengücü'nden açıklama geldi. Kulüp Başkanı Sedat Tahiroğlu, oyuncunun olası transferi üzerinden kulübün sahip olduğu %20'lik sonraki satış payına dikkat çekti.
2021 yaz transfer döneminde Galatasaray, Keçiörengücü ile Barış Alper Yılmaz için anlaşmaya vardı; bu anlaşma 2.1 milyon Euro bonservis bedeli ve sonraki satıştan %20 pay şeklinde gerçekleşti. Güncel süreçte ise Keçiörengücü Başkanı Sedat Tahiroğlu, milli futbolcunun transfer ihtimaline dair önemli değerlendirmelerde bulundu.
Barış Alper Yılmaz'ın geleceğiyle ilgili genel değerlendirmelerde bulunan Başkan Tahiroğlu, oyuncunun performansından gurur duyduklarını ifade etti.
Tahiroğlu açıklamasında, "Milli takımda ve bizde forma giymiş oyuncularımızı görmek bizi mutlu ediyor. Barış Alper Yılmaz'ın Avrupa'ya transfer olması hem Türkiye hem de kulübümüz adına çok iyi olur. Şu an Galatasaray'dan bize ulaşan bir teklif yok, bizim de herhangi bir görüşmemiz olmadı. Sadece süreci takip ediyoruz, nasip olursa gerçekleşir." ifadelerini kullandı.
Ajansspor