Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Trabzonspor karşısında alınan 2-1'lik galibiyet sonrasında basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Süper Lig'in 31. haftasında Trabzonspor'u deplasmanda 2-1 yenen Konyaspor'un teknik patronu İlhan Palut, maç sonrası değerlendirmelerini paylaştı.
İlhan Palut, son haftalarda topladıkları puanlar sayesinde ligde güvenli bir konuma ulaştıklarını ifade etti.
Yukarı yönlü bir ivme yakaladıklarını dile getiren Palut, "Momentum futbolda kolay elde edilen bir şey değil. Bunu yakaladıktan sonra elimizden kaçırmayalım, devam ettirelim ve sonuna kadar sürdürelim. Çok kritik karşılaşmalar öncesinde form grafiğimizi düşürmeden, disiplinli bir şekilde maçlarımıza hazırlanalım. Maça bizim tarafımızdan bakış açısı tam olarak buydu." ifadelerini kullandı.
Palut, Trabzonspor'un Fatih Tekke yönetiminde oldukça başarılı bir sezon geçirdiğinin altını çizdi.
Hücum anlamında pek çok farklı silaha sahip bir rakiple karşılaştıklarını belirten Palut, şu sözleri söyledi:
"Planladığımız şeylerin neredeyse tamamının hayata geçtiği bir ilk yarı sergiledik. Bireysel bir hatadan ve kaptırdığımız topla gelişen bir pozisyonu saymazsak savunma performansımız oldukça iyiydi. İkinci yarıda Trabzonspor oyunu çok daha fazla baskı altına aldı, daha fazla hücum oyuncusuyla yüklenerek başladı ve biz bunu öngörüyorduk. Çok sayıda orta gerçekleştirdiler; ikinci yarıda sahaya çıkan ve özellikle maçın son bölümünde her kenar ortasının, her duran topun büyük tehlike oluşturabileceği bir takımla mücadele ediyorduk. Futbolcularımı tebrik ediyorum. Gerçekten yoğun bir fikstür var. Trabzonspor için de aynı durum geçerli. Sakatlık sorunları yaşayan oyuncularımız mevcut. Başta Muleka olmak üzere. Bileği hiç iyi durumda değil ancak fedakârlık göstererek, iğneyle sahaya çıkıyor ve bunun gibi kas sakatlıkları, zorlanmalar yaşayan futbolcularım var. Gerçekten sahaya büyük bir karakter koyuyorlar. Kendilerine teşekkür ediyorum. Taraftarımıza da verdikleri destek için şükranlarımı sunuyorum."
Sabah