NATO, ABD ile Avrupa ülkeleri arasında artan gerilim ortamında yıllık zirvelerin düzenlenmesinden vazgeçmeyi değerlendiriyor.
Reuters, bu konuda Brüksel ve Washington'daki kaynaklara dayanarak bilgi paylaştı.
Habere göre, NATO son yıllarda oluşan her yıl zirve düzenleme uygulamasını durdurmak imkanını araştırıyor. Bu adımın 2027'de ABD Başkanı Donald Trump ile "potansiyel gergin görüşmelerden kaçınmak" amacı taşıdığı belirtiliyor.
Oxu.Az