MLS'in düzenli sezon 1. turunda Los Angeles ve Inter Miami kulüpleri arasında karşılaşma gerçekleşti.
Ev sahibi takım karşılaşmada 3:0'lık skorla galip geldi.
Messi'nin takımı sezonun ilk maçında büyük farkla kaybetti - VİDEO
Galip takımın kadrosunda golleri David Martinez, Deni Buanga ve Natan Ordas attı. Son Heung-min kendi adına asist kaydettirdi.
Konuk takımın ilk onbirinde Lionel Messi ve Rodrigo De Paul yer aldı. Her iki futbolcu tüm maçı sahada geçirdi, ancak verimli hareketlerle akılda kalmadılar. Luis Suarez ise sahaya yedek kulübesinden girdi.