Bayern'ın kalecisi Manuel Neuer, UEFA Şampiyonlar Ligi yarı finalında PSG ile ilk maçtan (5-4) sonra düşüncelerini paylaştı.
Bu konuda X platformasındaki Bayern&Germany hesabına atıfla haber veriyor.
"Elbette, beş gol yemek herhangi bir savunma ve her kaleci için hoş değil. Golleri gördünüz. Herhangi birini kurtarmak çok zordu. İki kez topa dokunmaya çok yakındım. Ancak biz gerçekten karakter sergiledik ve iyi toplandık. Hatta skoru 5:5'e de getirebilirdik. Biliyoruz ki gelecek hafta kendi sahamızda oynayacağız ve her şey kendi elimizde. Her şey hâlâ mümkün", diye M.Neuer vurguladı.
Hatırlatalım ki, takımlar arasındaki rövanş maçı 6 Mayıs'ta oynanacak.
Oxu.Az