Real Madrid, Şampiyonlar Ligi çeyrek finalında Bayern ile rövanş maçına ilk on birde hiçbir İspanyol futbolcu olmadan çıktı.
Opta Sports portalının Telegram kanalının haberine göre, bu durum başkent kulübünün tarihinde ilk kez yaşanıyor.
Portalın bilgisine göre, Real Madrid 15 Nisan'da ana Avrupa kupası turnuvasında 515. maçına çıktı.
Belirtmek gerekir ki, "kral kulübü"nün futbolcusu Brahim Diaz İspanya vatandaşlığına sahiptir ve ülkenin genç milli takımlarında forma giymiştir, ancak sonunda Fas milli takımını temsil etme kararı aldı.
Oxu.Az