Belçikalı tiktoker üreticileri Şampiyonlar Ligi'nin finalinde PSG- İnter maçını izlemek için Allianz Arena'nın tuvaletinde 27 saat geçirdiklerini açıkladılar.
Oxu.Az'ın İndependent'e dayanarak verdiği habere göre, Neal Remmerie ve Senne Haverbeke VRT News'a röportajlarında belirttiler ki, onlar maçtan bir gün önce Münih stadyumuna girip tuvalet kabininde saklandılar.
Kapıya evde hazırlanmış "arızalı" levhası yapıştırdıktan sonra bir günden fazla süre boyunca stadyumun tuvaletinde vakit geçirmişler.
"Bizim atıştırmalıkların olduğu bir sırt çantamız vardı ve biz vakit öldürmek için telefonlarımızda oynuyorduk," diye Remmeri belirtti.