Trabzonspor'da, teknik direktör Fatih Tekke'den yeterli not alamayan Kazeem Olaigbe ve Rayyan Baniya, Konyaspor'a transfer oldu. Kulüpten yapılan resmi açıklama, sosyal medya hesaplarından duyuruldu.
Trabzonspor'dan yapılan açıklamada, "Profesyonel futbolcumuz Rayyan Baniya'nın, Konyaspor Kulübü'ne kesin transferi konusunda anlaşma sağlanmıştır," denildi. Ayrıca Kazeem Olaigbe'nin transfer süreciyle ilgili de, "Profesyonel futbolcumuz Kazeem Olaigbe"nin, Konyaspor Kulübü'ne satın alma opsiyonlu olarak geçici transferi konusunda anlaşma sağlanmıştır," ifadesi kullanıldı.
Trabzonspor, forvet rotasyonunu Konyasporlu Umut Nayir ile güçlendirmiş oldu. Bu transferlerin karşılığında ise, Kazeem Olaigbe ve Rayyan Baniya, yeşil-beyazlı ekibe katıldı.
Kamuoyuna Duyuru
— Trabzonspor (@Trabzonspor) February 5, 2026
Profesyonel futbolcumuz Kazeem Olaigbe’nin, Konyaspor Kulübü’ne satın alma opsiyonlu olarak geçici transferi konusunda anlaşma sağlanmıştır. pic.twitter.com/HXZrOsHQty