UEFA Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek final aşamasının ilk maçları tamamlandı.
Bu gece iki karşılaşma gerçekleşti.
Turnuvanın geçen yılki galibi PSG, evinde Liverpool'u ağırladı. Karşılaşma Parislilerin güvenli galibiyetiyle sona erdi: 2-0. Gollerin sahipleri Desire Doue ve Kviça Kvaratsheliya oldu.
Diğer maçta İspanya'nın iki temsilcisi - Barcelona ve Atletico Madrid karşı karşıya geldi. Pau Kubarsi'nin 44. dakikada kırmızı kart görerek eksik kaldığı Barcelona, evinde rakibine yenildi: 0-2. Madridlilerden Julian Alvarez ve Alexander Sörloth fark yarattı.
Her iki eşleşme arasındaki rövanş karşılaşması 14 Nisan'da oynanacak.
Oxu.Az