Adana Büyükşehir Belediyesi ASKİ Genel Müdürlüğü, Adana'da su sıkıntısını ortadan kaldırmak için harekete geçti. Kent genelinde su teminini güçlendirmek amacıyla önemli altyapı yatırımı çalışması gerçekleştirildi.
Bu kapsamda Adana’nın 8 ilçesinde 21 mahallede yeni su kuyuları açılarak mevcut içme sisteme ek kaynak sağlandı.
Proje Seyhan, Yüreğir, Karaisalı, Ceyhan, Kozan, İmamoğlu, Saimbeyli ve Tufanbeyli ilçelerini kapsadı. Açılan yeni kuyular sayesinde mahallelerin suya erişimi daha güçlü, sürdürülebilir ve kesintisiz hale getirildi.
Yeni su kuyuları ile birlikte Adana genelinde içme suyu altyapısının daha dayanıklı hale geldiği, su temininde yaşanabilecek olası sorunlara karşı önemli güvence oluşturulduğu ifade edildi.
Vatan Gazetesi