Brezilya'da düzenlenen BM İklim Değişikliği Konferansı'nda (COP30) yangın çıktı.
Oxu.Az'ın haberine göre, Brezilya Turizm Bakanı Celso Sabina, konuyla ilgili G1 portalına bilgi verdi.
Bilgiye göre, resmi etkinliklerin düzenlendiği binalardan biri yandı. Yaralanan olmadı.
Bakan, durumun kontrol altında olduğunu belirtti. Olay yerindeki konferans katılımcıları güvenlik hizmetlerinin emriyle tahliye edildi.
Hatırlatmak gerekirse, COP30 iklim konferansı 10-21 Kasım tarihleri arasında Brezilya'nın kuzeyindeki Para eyaletinin Belem şehrinde düzenleniyor.
COP30’da yangın paniği: Konferans binası tahliye edildi.#COP30 #Brezilya #yangın #oxuaz pic.twitter.com/IR7jT4OkOJ
— Türk Dünyası Haberleri (@oxuazturkce) November 20, 2025