Endonezya'nın Bekasi şehrinde trenlerin çarpışması sonucunda hayatını kaybedenlerin sayısı 14 kişiye yükseldi, 84 kişi ise çeşitli derecelerde yaralandı.
Antara ajansının verdiği bilgiye göre, bunu Endonezya'nın devlet demiryolu şirketi olan "PT Kereta Api Indonesia"nın (KAI) başkanı Bobbi Rasidin açıkladı.
Daha önce yayılan bilgilerde kaza sonucunda dört kişinin öldüğü belirtiliyordu.
Demiryolu şirketi kurbanların ailelerine derin üzüntüyle başsağlığı diledi. KAI yönetimi cenaze törenlerinin masraflarını üstleneceğini vaat etti. Aynı zamanda kurum, zarar görenlerin tüm tıbbi masraflarının karşılanacağına dair güvence verdi.