İran'da Starlink uydu interneti terminallerini kullandığı için on kişi kolluk kuvvetleri tarafından gözaltına alındı.
Bu konuda Kum eyaletinin siber polis müdürlüğü açıklama yayımladı.
Belirtildiğine göre, İslam Cumhuriyeti'nde Starlink ekipmanları tehlikeli mallar kategorisine dahil edilmiş olup bu cihazların sahipleri mevcut mevzuata uygun olarak sert bir şekilde cezalandırılacaklardır.
TASS