ABD ve İsrail'in İran'a saldırıları nedeniyle trenlerin seferleri durdurulan Tahran ile Meşhed arasındaki demiryolu hattında ulaşım yeniden başladı.
Güzergahın Rey-Behram istikameti üzerinde tam olarak faaliyete geçtiği vurgulandı.
Hatırlatalım ki, ABD ve İsrail tarafından İran'ın altyapısına yönelik gerçekleştirilen saldırılar nedeniyle 7 Nisan tarihinde ülkenin birçok bölgesinde demiryolu bağlantısı geçici olarak kısıtlanmıştı.
Tasnim News Agency