İran'ın insansız hava aracı Kuveyt Maliye Bakanlığı binasına saldırarak zarar verdi.
Kurumun basın servisi X sosyal ağında bu konuda bilgi paylaştı.
"Saldırı sonucunda yaralanan olmadı. Bakanlık çalışanları 5 Nisan'da uzaktan çalışacak, vatandaşların kabulü ise ertelenecektir. Kurumun yüz yüze çalışma düzeni 6 Nisan'da yeniden başlayacaktır" denildi.
KUNA haber ajansının haberine göre, İran'ın saldırıları sonucunda Kuveyt'te iki enerji ve su tedarik istasyonu da hasar görmüş ve faaliyetleri durdurulmuştur.