ABD Silahlı Kuvvetleri, İran'ın İsfahan şehrinde bulunan nükleer tesise saldırı düzenledi.
Bu konuda İsrail'in KAN 11 televizyon kanalı kaynak göstermeden bilgi yayımladı.
Televizyon kanalının iddiasına göre, yakınlarda bulunan askeri hava üssü de saldırıdan etkilendi.
Bunun yanı sıra, İran'ın Natanz şehrinde bulunan nükleer tesisin de saldırıya maruz kaldığı bildirilmektedir.
Olayla ilgili şu ana kadar ne resmi Washington ne de Tahran tarafından herhangi bir açıklama yapıldı. Bilgiler doğrulanmaktadır.
İran'ın Natanz bölgesinde nükleer tesis saldırıya maruz kaldı.
Azad İran Telegram kanalının haberine göre, bu konuda İran'ın Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı'ndaki (UAEA) Temsilcisi Rıza Necefi bilgi verdi.

Belirtilmektedir ki, bundan önce UAEA Genel Direktörü Rafael Grossi, İran'ın nükleer tesisine herhangi bir zarar verildiğine dair kanıt bulunmadığını bildirdi.