İsrail Ulaştırma Bakanı Miri Regev, Ben-Gurion havalimanında seferlerle ilgili kısıtlamaların sıkılaştırılmasına ilişkin talimat verdi.
Bu konuda Ynet portalı bilgi yayımladı.
Bilgiye göre, 23 Mart'tan itibaren hareket eden seferlerde yolcu sayısı 120'den 50'ye düşürülecek.
Bunun yanı sıra, hem gelen hem de giden seferlerin sayısı da sınırlandırılacak. Buna göre, her iki yönde saatte iki sefer yerine yalnızca bir sefere izin verilecek.
Oxu.Az